Zapraszam:)

Tak, tak z racji tego, że dziś Tłusty Czwartek to zapraszam Wszystkich na pyszne pączusie i ciepłą kawusię:)


Do wyboru, do koloru z lukrem lub bez , nadziewane lub beznadziejne;) Dla każdego coś pysznego w tym dniu rozpusty:*
A dla dbających o linię proponuję pomarańczkę:) 


Wczoraj wieczorem rozpoczęta i muszę przyznać, że fajnie się robi, niestety zauważyłam, że brakuje mi jeszcze kilku kolorków więc do poniedziałku będę miała pomarańczki z dziurami;) W poniedziałek polecę do pasmanterii dokupię mulinki i powypełniam braki.

Buziole :*

Komentarze

  1. ja juz jestem po jednym, az sie boje zjesc wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem po jednym. Żołądek by chciał ale biodra stanowczo odmawiają zjedzenia zbyt wielu pączuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pączki uwielbiam, najbardziej te tradycyjne- z lukrem i owocowym nadzieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja poproszę z dużą ilością lukru:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dobrze, że już po pączkowym szaleństwie, teraz trzeba szybko zużywać kalorie!

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy