Serdecznie zapraszam :)

Tak jak pisałam tak i zrobiłam i chciałam Was wszystkich ogromnie zaprosić do zapoznania się z moim "nowym" dzieckiem :)
Jak pewnie zauważycie blog będzie prowadzony z innego konta i innego nicka, a postanowiłam tak żeby świat robótkowy nie pomieszał mi się z kosmetykowym ;)
Powstał dzisiaj i mam nadzieję, że i tam będę miała przyjemność się z Wami spotkać. Zapraszam serdecznie na:


Dopiero zaczynam więc wybaczcie mi braki ale obiecuję, że na bieżąco będę uzupełniać bloga :)

Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz serdecznie zapraszam :*

Komentarze

  1. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egiptu BIKOR do wygrania! :) Zapraszam! :*
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/05/mae-rozdanie-wielka-nagroda.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy