Kto chętny :) :) :)

Kochani wakacje tuż, tuż i tak sobie pomyślałam o jakiejś małej wymianie wakacyjnej. Co Wy na to?
Znajdzie się ktoś chętny do zabawy ze mną?
Czasu będzie sporo bo do końca wakacji tak żeby wasza niespodzianka trafiła do waszej połówki najpóźniej do 15 września. A co będzie tematem wymiany oczywiście wakacje i przede wszystkim kolor żółty, który kojarzy się z ciepłem i słoneczkiem :) 
Tak więc rozpoczynam zapisy na 


"Słoneczną Wymiankę"


Zapisywać można się na blogu pod tym postem lub na moim fanpage'u a konkretnie pod TYM postem do końca czerwca do godz 15.00.
Co do zasad to będzie tradycyjnie 
  • czas na zrobienie niespodzianki do końca sierpnia tak aby paczka dotarła do 15 września
  • w paczce musi znaleźć się coś żółtego i związanego z wakacjami, nie koniecznie handmade (możecie np dorzucić jakiś drobiazg, pamiątkę z miejsca gdzie byliście na wakacjach)
  • coś własnoręcznie zrobionego 
  • możecie dorzucić od siebie jakieś przydasie, słodkości i umilacze czasu
  • przesyłkę proszę wysyłajcie tak abyście miały potwierdzenie nadania, wiadomo jak to jest z naszą pocztą
Udało mi się zorganizować już kilka wymian i wszystkie przebiegły pomyślnie, więc mam nadzieję, że i ta słoneczna i wakacyjna przebiegnie w miłym gronie i bez jakichkolwiek niespodzianek :) 
Zapraszam i gorąco pozdrawiam :) 
Dostałam kilka pytań na, które spieszę z odpowiedzią ;)
Atramk- tak losowanie par będzie ostatniego dnia czerwca (30.06) wieczorem napiszę Wam maile 
Sarenka- oczywiście, że osoby z zagranicy też mogą się zapisać ;)

Lista chętnych :) 

  1. Paulina
  2. Ewa
  3. Kinga Cz.
  4. Natalia G.
  5. Olga H.
  6. Katarzyna Sz.
  7. chwilotrwaj
  8. Atramk
  9. Mariola
  10. Monika Ch. 
  11. Anielique
  12. Katarzyna G
  13. Xymcia-dm
  14. Etoile
  15. Beata Sz.
  16. Kramik Magdy
  17. Sarenka
  18. Renata
  19. Viola
  20. Agata Fleszar
  21. ana
  22. tynka
  23. Ja 

Komentarze

  1. ostatnio nie biorę udziału w żadnej zabawie ale na twoją się skuszę.

    Wysyłam tylko na polskie adresy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się podpisuję pod ostatnim zdaniem, wyślę na terenie Polski ;)

      Usuń
  2. Super pomysł na temat wymianki. Chętnie się zapisuję. Mam tylko jedno pytanie: kiedy losowanie par? Fajnie byłoby wiedzieć komu robi się upominek, aby choć troszkę trafić w gust.

    Proszę o dopisanie do listy.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A osoby z zagranicy mogą brać udział??

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie się zapiszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez proszę uwzględnić moja osobę. Zaznaczam ze mieszkam za granica i mogę wysłać paczkę wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuje się i poproszę osobę z Polski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zabawa więc chętnie wezmę udział ;)
    Mieszkam nad morzem więc nie problem z
    wakacyjnych prezencikiem ;)
    Kiedyś brałam udział z wakacyjną kartką
    i uważam , że to świetna zabawa ;) pozDrawiaM :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A to i ja zgłaszam się do żółtych niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie brała udziału w żadnej wymiance więc się zapisuję. Poproszę o parę z Polski )

    OdpowiedzUsuń
  10. oo swietna wymianka, chetnie wezme udział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Praktycznie w ostatniej chwili się u kogoś natknęłam na banerek ale bardzo chętnie przyłączam się do zabawy :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam...wiem,że już po 15tej naszego czasu...ale gdzieś tam w świecie jeszcze 15ta ;) więc mam cichą nadzieję na dopisanie mnie do listy...jeśli będzie taka możliwość to poproszę o osobę z PL :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dupa blada... Nie zdążyłam...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy