Po Świątecznie:)

Witajcie kochani po Świętach mam nadzieję, że minęły Wam spokojnie i radośnie:) Chciałam się wam pochwalić jakie cudeńko wygrałam w zabawie zorganizowanej przez Edytkę na FB.


Jest to cudna sznurkowa bransoletka wykonana przez Edytkę:) Oczywiście jak tylko Jula ją zobaczyła od razu chciała ją sobie przywłaszczyć (co widać na zdjęciu;)) I po negocjacjach stanęło na tym, że będziemy się nią wymieniać;)
Zaczęłam robić pamiątkę Komunijną, która prezentuje się tak oto:


I na koniec moja kochana rodzinka w komplecie podczas Świąt i pierwszych urodzinek Dorotki:



 Pozdrawiam Gorąco:*


Komentarze

  1. I u mnie też "muszę" się dzielić moimi skarbami :)) A bransoletka śliczna to i nic dziwnego, że masz pomocnika w noszeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wygranej!
    sporo już masz tych xxx :) trzymam kciuki za utrzymanie tempa pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta bransoletka, a pamiątka komunijna zapowiada się pięknie:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy