Wiosennie

Dzisiejszy wpis nie będzie miał nic wspólnego z krzyżykami tylko z poszukiwaniem wiosny:) Korzystając z tak cudownej pogody jaka nas dzisiaj zaszczyciła wybrałam się z moimi dziewczynami do parku na spacerek, w końcu trzeba zacząć obcowanie z przyrodą:)

I jak postanowiłam tak zrobiłam najpierw wybrałyśmy się na plac zabaw, potem przeszłyśmy cały park aby dojść na drugi placyk, w międzyczasie miałyśmy postój na jedzonko i spanie (tylko Dorośka)  a następnie powrót znowu przez cały park i na koniec wyskok na lody;)

Tak więc spacerowałyśmy ponad 3 godzinki, nogi to mi w tyłek włażą (niestety kiepskie buty na spacer wybrałam) ale warto było od razu człowiek lepiej się czuje i nastrój się poprawił:)
A tu kilka zdjątek z naszej wyprawy:



A na deserek zdjątka rudych koleżanek jakie spotkałyśmy;)


Z dumą mogę powiedzieć, że razem z córciami znalazłam dzisiaj wszystkie oznaki wiosny i mam nadzieję, że zostanie Ona z nami już do samego lata:)

Witam Wszystkich nowych Obserwatorów i Podglądaczy:)

Pozdrawiam Was gorąco i słonecznie:***

Komentarze

  1. ja juz nie moge wytrzumac w tym sloneczku, a tak dlugo na nie czekalam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, życzę powodzenia w losowaniu i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. a u mnie burzowo ostatnie parę dni aż miło się patrzy na takie zdjęcie ,z które pokazują ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne dziewuszki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy