Lilla Lou

Witajcie dzisiaj otrzymałam paczuszkę z książeczkami Lilla Lou do przetestowania dla mojej Julci, książeczki  otrzymałam dzięki akcji Sylwii z Filowych wybryków. Sylwia szukała dziewczynek w wieku 4-12 lat więc się zgłosiłam i właśnie dzisiaj przyszły Julce książeczki:) W paczuszce znalazły się cztery:
- Lilla Lou Dolls - Fashion Designer
- Lilla Lou Make Up - Harajuku
- Lilla Lou Sama tworzę - Pin-up
- Lila Lou Sama tworzę - Fashion street





Lilla lou są do kupienia na dziele prasy dla dzieci w sieci  

Empik,R ELAY, IMMEDIO, KOLPORTER, RUCH, FRANPRESS, GARAMOND
oraz w SMYKU lub sklepie Lillalou

http://www.lillalou.pl/sklep/

Bardzo dziękuję Sylwii :****

Komentarze

  1. super że doszło, cieszę się :) no to teraz czekamy na wyniki testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odpowiedź, Iwonka kawę postawi za to ;))))))))
    fajne kolorowanki, dobrze, że ich moja córa nie widzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Córeczka musi się bardzo cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy