Trochę różności....

Witajcie cieplusio w te zimne deszczowe dzionki:) Dzisiaj będzie trochę zdjęciowo bo jakoś nie mam siły na pisanie chyba przez wczorajsze zakupy (jeździliśmy po wyprawkę szkolną) i dzisiejsze porządki w ciuchach dziewczyn. Na początek zdjęcia kolejnej niespodzianeczki urodzinowej, którą wczoraj otrzymałam tym razem od Ewuni:



Bardzo dziękuję za cudeńka:****

W weekend powstał kolejny hafcik na kanwie Tami czyli drugi w mojej przygodzie słoiczek cukierkami:



A co do metryczkowej białej plamy to doszło tam trochę koloru:)


I na koniec szarlotka, którą z Julką wczoraj robiłyśmy, wyszła niższa bo nie dawałam piany z białek ale smak się przez to nie zmienił i była pyszna;)


Bardzo dziękuję za życzenia urodzinowe i wszystkie miłe słowa:*

Komentarze

  1. cieszę się ze już dotarła przesyłka:)Pozdrawiam i milego wyszywania

    OdpowiedzUsuń
  2. króliczek (?) metryczkowy napewno będzie super

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny hafcik sody, a na ciacho zrobiłaś mi smaka.

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też dziś deszczowy, sierpniowy dzień. To tak co roku? Już się wyłania metryczkowy króliczek ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy