Już mam

Już oficjalnie mogę zakończyć zabawę RR u Moteczka a to dlatego, że właśnie dzisiaj otrzymałam paczuszkę ze swoją pięknie wydłubaną szmatką :) Jest cudna i wprost napatrzeć się nie mogę a co tu powiedzieć dopiero o oprawie i powieszeniu ;)
No ale dosyć słodzenia tak oto prezentują się moje czajniczki :


Chciałabym bardzo podziękować Monice za piękne słonecznikowe kolczyki jakie mi podarowała jak tylko je zobaczyłam od razu zatęskniłam za latem;)


I również bardzo ogromnie chcę podziękować Haftytiny za śliczne dodatki dołączone do kanwy :*


Ogromnie się cieszę, że mogłam brać udział w tej zabawie w tak cudnym towarzystwie:)
                                                                                                                            

Komentarze

  1. No cudne te czajniczki:))
    Cieszę się, że jesteś zadowolona; ja także dziękuję Ci za udział w zabawie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację- są piękne! I na pewno będą się ślicznie prezentować na ścianie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Monia chyba każdą obdarowała:))) dzięki za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy