Wpadłam po uszy ;)

No i tyle z moich hafciarskich planów, miał być Paw GK a będzie Jezus i to wszystko przez Renatkę , która ostatnio chwaliła się swoim arcydziełem :)
Jak tylko zobaczyłam gotowy obraz to oniemiałam i od razu pomyślałam, że to będzie idelany prezent na 30 rocznicę ślubu moich rodziców :)
A oto Jezus o którym piszę:


Gotowy obraz możecie zobaczyć NA BLOGU RENI :) jak dla mnie to istne cudo, no i właśnie przez to cudo mój Paw trochę poczeka na swoją kolej ;)
Chciałam jeszcze raz bardzo podziękować Renatce za inspirację i podzielenie się ze mną schematem:*

Pozdrawiam i cieplutko witam nowe obserwatorki :*




Komentarze

  1. no to czekam na pierwsze relacje z postępów haftowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada sie niesamowicie! Powodzenia w duzym projekcie:) i czekam na pierwsze odslony:)
    pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo interesująco :-) powodzenia z tym projektem i na pewno będę śledzić postępy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Judytko, czerwienię się :) Wysyłam też pozytywne fluidy, żebyś szybko i bezproblemowo wyszyła ten obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i mnie powalił na kolana,dlatego Justynko będę trzymała mocno kciukasy za Ciebie i obraz...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały !Oj a ja bym sie już chyba za taki duży obraz nie zabrał...chyba starość mnie dopada ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt, cudo..dużo pracy Cię czeka, ale myślę, że będzie warto..

    OdpowiedzUsuń
  8. no to powodzenia, jestem ciekawa jak Ci się będzie haftować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. imponujące plany
    napawdę sporo krzyzyków
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam mocno kciuki to jest naprawdę śliczny obraz
    moja siostra też go kupiła i mówi ze szybko się haftuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny schemat! Ciekawe czy udalo Ci sie go zrobic...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy