Tygodniowe twory

Niestety zeszły tydzień nie był za bardzo twórczy, miałam brak weny i chęci na krzyżyki czyli dopadł mnie całkowity zanik weny, ale za to nadrobiłam zaległości książkowe ;) No ale żeby nie było że się leniłam to coś tam wymodziłam ;) Skończyłam marcowy obrazek z SAL-u u Hani a do tego powstały jeszcze takie krzyżyki :



Udało mi się również zrobić w prezencie urodzinowym dla koleżanki Julki znaczek  bajki Monster High :


I jeszcze trochę kolorów, bo w końcu udało mi się pobawić barwnikami i mulinami a oto co mi wyszło, mi się kolorki podobają a Wam ? ;)


I na koniec chciałam ogromnie podziękować Lidce za przyznanie mi wyróżnienia Libster Blog


A teraz wyróżnienia (lecę w kolejności listy blog rolla)

Alojka
AnioleQ7
Danusia
Haftytiny
Krzycha
Myszelka
Moteczek
Kingasweet
Sahara
Sylka
Jadzik
AsiaB
Ladyneedle
Beata

Jest jeszcze sporo blogów, które chciałabym wyróżnić bo u każdej z Was są same cudeńka :)
Na dzisiaj to chyba wszystko mam nadzieję, że następny wpis będzie bardziej owocny w krzyżyki :)

Pozdrawiam i buziole :*

Komentarze

  1. Piękne krzyżyki, a kolorki mulin super :-)
    Pieknie dziekuję za wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze są te mulinki wielokolorowe. Sama muszę kiedyś spróbować tego farbowania:) Gratuluję wyróżnienia!:D:*

    OdpowiedzUsuń
  3. To miłe - ślicznie dziękuję.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie dziękuję. Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  5. same ślcznosci pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory mulin bardzo energetyczne, a hafciki jak zwykle urocze. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne hafciki i kolory muliny, gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne prace, Monster wymiata :))) gratuluję i dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
  9. co Ty mówisz jaki brak weny ja tu widzę mnóstwo przecudnych krzyżyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne hafty :) i nowe kolorki mulinek też :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta czacha(???)jest świetna:) Bardzo dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie dziękuje za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję za wyróżnienie =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyszlo te farbowanie! Ciekawe czy pozniej haftowalas tymi mulinami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy