Koniec RR-ka

No i nadszedł ten czas zabawę RR-kową u Moteczka uważam za zakończoną :) Właśnie postawiłam ostatnie krzyżyki w ostatnim czajniczku na kanwie Lagrenouille





Ogromnie chciałam podziękować Moteczkowi za zorganizowanie tak wspaniałej zabawy :)
Oczywiście również bardzo dziękuję :

Za wspaniałą zabawę i cudne hafciki pozostawione na mojej szmatce :)

A obecnie na tamborek wskoczyła kanwa Edi na której robię pantalonki a że jest to mały obrazek to pewnie jutro się nim pochwalę ;)



Komentarze

  1. Świetnie mijał mi czas przy tej zabawie. Ja też ją zakończyłam i czekam na swoją szmatkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość świetnie się prezentuje, no i ile pracy musiało kosztować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezentuję się w pełnej okazałości:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również dziękuję:)dzisiaj wyślę Ci kanwę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. te dzbanuszki sa tak piękne, ze chyba sama sobie je wyszyję ;-) Gretuluję, Dziewczyny, zakończenia zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję tak prześlicznych hafcików ,jest się czym cieszyć...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za wspaniałą zabawę !!!!
    Pozdrawiam
    ♥ Plichcia ❀

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie się prezentuje w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W innej sprawie do Ciebie piszę, przepraszam, że tutaj, ale maila nie znalazłam (ślepam albo co innego) :) Jeśli możesz napisz do mnie reala3"@"gmail.com (sprawa dotyczy wędrującej książki).
    Pozdrawiam
    Renata
    A te herbatki wyszywałyśmy na forum, są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy