Kolejny bałwanek rozpoczęty

Wczoraj zabrałam się za kolejnego bałwanka z którego ma powstać biscornu, mam nadzieję, że jakoś wyjdzie bo planuję go sprezentować siostrze ciotecznej która również uwielbia hafcić, więc na pewno jej się przyda taki cosiek;)



Mam nadzieję, że dzisiaj dam radę postawić trochę krzyżyków chociaż jestem strasznie padnięta. Niestety mam za sobą nieprzespaną noc:( Nie dość, że Dorci wychodzą górne jedynki to na domiar złego Julcia wróciła ze szkoły z grypą żołądkową i miałam całą noc czuwania. No ale cóż poradzić z dziećmi tak już bywa:)

Komentarze

  1. Zobaczę z ciekawością efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny bałwanek i masz dla niego bardzo dobre zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bałwanek wygląda ciekawie :) Czekam na całość. Dodaję do listy blogów =) P.S. bardzo podoba mi się wzorek który jest przygotowywany dla męża. Czy mogłabym poprosić o jego wzór ??. Jeśli tak to mój e-mail mon.kej@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, gdzie można znaleźć ten uroczy wzór bałwanków, biscornu jest śliczne. Chętnie bym taki wyszyła, może jako zakładkę. Pozdrawiam, Beata. Mój mail: ulewa111@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy