Tak sobie po prostu;)

I tak oto dzisiaj będzie o wszystkim i o niczym:) Na początek przygotowania do RR-ków poczynione tzn. kanwy naszykowane (oprócz 2 bo czekam na paczuszkę) mulinki posortowane i tylko więcej wolnego czasu by się przydało;)
Tak się prezentują kanwy:


Kanwy do RR -kowych obrazków wybrałam różniaste są zwykłe białe, jest jedna w serduszka, jest beżowa i znajdzie się również kanwa z metalizowaną nitką:)
Obecnie mogę pochwalić się jedynie kilkoma krzyżykami postawionymi na pamiątce (na dzień dzisiejszy jest trochę więcej)


Aktualnie pamiątka czeka bo zajęłam się dwoma projektami wymiankowymi. Jeden na wymiankę forumową   pt. "Kiedy wiosna buchnie majem" mamy stworzyć coś co kojarzy nam się z wiosną, praca powinna awierać kolor zielony pomysł juz jest teraz tylko go wykończyć. Natomiast druga wymianka to organizowana przez Moteczka i jest to wymiana słonecznikowa tu również już kończę swój prezencik.
Moimi tworami pochwalę się jak juz dojdą do właścicielek;)

Dzisiejszego dnia naszło mnie na spróbowanie czegoś nowego i postanowiłam zrobić notesik do jednego z RR-ów. Siedziałam, myślałam, kombinowałam i wycudowałam takie oto COŚ:


W środku prezentuje się tak:



Szczerze mówiąc efekt nie jest powalający ale wybaczcie mi bo był to mój pierwszy raz i już wiem co sknociłam więc mam nadzieję, że kolejne tego typu twory wyjdą lepiej:)
Planowałam wewnętrzną stronę okładki jakoś ozdobić ale zrezygnowałam bo bałam się, że jak zacznę upiększać to w końcu przesadzę i wyjdzie kiszkowato. Tak więc na wewnętrznej stronie znalazły się dane techniczne mojego RR-ka:)

W weekend robiliśmy z mężem (ja robiła on dzieci pilnował) porządki u dziewczyn w szafie i z racji tego, że nasze córcie rosną jak szalone to spakowaliśmy dwie duże torby za małych ciuchów i o dziwo znalazło się miejsce na zabawki Julki które zazwyczaj latają po całym  pokoju:) Oczywiście mój mąż widząc puste półki musiał coś wymyślić a to oto efekt jego pomyślunku:


Dorośce tak się spodobało, że jej później z szafy nie mogłam wygonić, jak tylko zobaczyła otwarte drzwi od razu właziła na półkę:)

I to by było na tyle dzisiaj:)

Witam Wszystkich nowych obserwatorów bardzo mi miło, że do mnie dołączyliście:)

Pozdrawiam Wszystkich gorąco i jak zwykle zachęcam do wzięcia udziału w moich Cukierasach:***

Komentarze

  1. Ale przygotowania. Ja najbardziej nie lubię rysowania kratek na kanwie :( Ale z drugiej strony, jak ich nie narysuję, to nie będzie haftowania, bo ciągle się mylę :)
    Pamiątka komunijna wygląda ślicznie, dużo już zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooo nie dość że RRy to jeszcze wymianki - no podziwiam Cię ogromnie - jak znajdujesz na to czas ??

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że przygotowania do RRów idą pełną parą :)
    pamiątka jest śliczna, bardzo mi się podoba... mam nadzieję w przyszłym roku ją zrobić :)
    wietrzenie szaf na wiosnę przydałoby się również u mnie, ale jakoś nie mogę się zebrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Jak na wszystko znajdujesz czas? A może Twoja doba ma 48 godzin? ;-)

    PS. Dostałaś maila ode mnie z prośbą z 6 maja?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dostałam tylko mam takie urwanie głowy, że zapomniałam:( Postaram się dzisiaj wysłać:*

      Usuń
  5. przygotowania ruszyly pelna para...u mnie tez wszystko przygotowane wraz z mulinkami,tylko zaczac...kajecik wyszedl pieknie choc jak piszesz to Twoj pierwszy raz...pamiatka tez wychodzi przepieknie...a dzieciaczki przynajmniej maja frajde...

    OdpowiedzUsuń
  6. Notesik wyszedł pięknie, u mnie tez przygotowania ruszyły, ale wciąż czekam na mulinki..

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiatka komunijna zapowiada sie bajeczna, a notesik pomyslowy :) dzieciaczki znalazly fajne miejsce na zabawe hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy dobór kanw:)
    Hmm czekam na podglądania, które kanwy do których wzorków:)

    OdpowiedzUsuń
  9. będzie przepiękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak tatusiowie pilnujący dzieci - to zawsze skutkuje 'ciekawymi' pomysłami ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy