Oj działo się, działo

Trochę się działo tylko co najgorsze krzyżykowo mało :) Ale spokojnie i powoli nadrabiam:)
Dzisiaj na przykład szaleję na plastikowej kanwie i jak na razie wychodzą mi takie kolorowe plamki


Żeby nie było nadrabiam też powoli SAL-owe zaległości 



Powoli mi idzie to nadrabianie bo jakoś ostatnio ciągle gdzieś kursujemy, jakie nie festyny i pikniki to co i rusz wyprawy do parku, no ale cóż nie potrafię tym moim dziewczynom odmówić :)



No a dzisiaj oczywiście byliśmy na procesji i muszę się Wam pochwalić, że obie moje córcie brały w niej udział 


A na koniec pochwalę się jeszcze jakie śliczności do mnie ostatnio przyleciały :)


Sówki firmy RTO zakupione w sklepie Coricamo, jeżeli ktoś jest chetny to warto sie skusić bo akurat teraz jest na nie promocja :)

Komentarze

  1. Bardzo fajne sowki :) Pewnie będą ozdobą pokoji Dziewczynek ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! :)
    I ogromnie dziękuję za wspaniały prezent! Jest cudowny! Niestety, nie zdążyłam go jeszcze sfotografować :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Aura sprzyja wyprawom, a krzyżyki mogą poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kolorowych plamek wyjdzie na pewno coś ładnego :-) cudownie spędzacie czas, na krzyżyki zawsze przyjdzie pora. Sówki są urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te sowy sa boskie, sama mam na nie ochote ale jeszcze poczekam ;). A lato nie sprzyja haftom, ale zima sobie odbijemy ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. spacerujcie, łaźcie, poznawajcie, bawcie się. Hafcik może chwilkę poczekać lub być w międzyczasie :)
    A sówki świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam te sówki, i masz rację są cudne. Może się skuszę :) A odpoczynek to ważna sprawa, a czas spędzony z dziewczynami - bezcenne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy! Ciekawa jestem tego hafciku na plastikowej kanwie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Udany był długi weekend :) Sówki są bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace, super zakupy i jak widze to i weekend się też udał :))

    OdpowiedzUsuń
  11. widać że byłą świetna zabawa,
    ważne że krzyżyków przybywa, al tempo to już mniejszy problem.
    Sówki urocze, czekam ażpowstaną

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy