A może zabawa?

Tylko tym razem żadna wymiana, żadne Candy tym razem mam ochotę na wędrującą książkę :) 
Wiem, że sporo z Was podobnie jak ja oprócz rękodzieła lubię też czytać.
I co Wy na to skusi się ktoś?
Do zaproponowania mam dla Was książkę Olgi Rudnickiej pt. "Natalii 5"



"Policja otrzymuje tajemnicze zgloszenie o samobójstwie. Zamknięty od środka pokój. Martwy mężczyzna. Broń na której znajdują się wyłącznie odciski palców ofiary. Jednak zdaniem przybylego na miejsce komisarza Potockiego nie mogło to być samobójstwo. Ślady zdają się wykluczać również morderstwo. Zagadkowa śmierć jest Jednak dopiero początkiem niezwykłych zdarzeń...

W gabinecie notariusza pojawia się pięć kobiet o tym samym imieniu i nazwisku.
Każda z nich gości sobie prawo do spadku
Każda z nich miała powód by zabić
Każda z nich będzie kłamać i oszukiwać by odzyskać zaginiony spadek...."

Tyle oficjalnie a teraz trochę ode mnie (moja opinia z portalu lubimyczytac.pl)

"Niesamowicie pozytywny i pełen humoru kryminał z bardzo barwnymi bohaterami.
Siostry Sucharskie oprócz tego, że są złośliwe, notorycznie się kłócą i nie potrafią się dogadać są również bardzo barwne i pozytywnie wykreowane.
W książce znajdziemy wiele komicznych sytuacji, niesamowitych zwrotów akcji ale nie zabraknie również odrobiny napięcia i akcji.
Po książkę sięgnęłam całkiem przypadkiem i muszę szczerze przyznać, że bardzo się z tego cieszę."

Jeżeli znajdzie się ktoś chętny to zapraszam do zapisywania się do zabawy :) 
A teraz trochę szczegółów 
*zapisywać sięmożna do końca maja
*do zabawy zapraszam osoby prowadzące bloga (wyjątkiem są osoby znane mi z fb) 
*wybór uczestników należy do mnie ponieważ zależy mi aby książka wróciła do mnie
*na przeczytanie ksiazki będzie miesiąc 
*do książki można (nie trzeba) dorzucić coś od siebie (zakładka, zawieszka, breloczek) 

Jeszcze raz bardzo zapraszam bo jest to książka idealna na wakacyjny czas jak i również na jesienne deszczowe dni i zimne zimowe wieczory, książka pełna humoru i uśmiechu :)

Komentarze

  1. Bardzo chętnie się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa książka ;) podobała mi się - szybko i przyjemnie się czyta ;)
    Pomysł na zabawę super, choć ja odpadam, ponieważ książkę mam i czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sie pisze na czytanie☺Fajna zabawa...

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja tez z przyjemnoscia sie zapisuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja i ja :) Uwielbiam czytać, a jak jest to książka polskiej pisarki, to już całkiem wsiąkam. A dobrego kryminału już dawno nie czytałam, ostatni to było "Wszystko czerwone" Joanny Chmielewskiej. A żeby dodać sobie punktów :), to dodam że w sobotę wybieram się już po raz kolejny na Warszawskie Targi Książki.
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kryminały a ten zapowiada się naprawdę interesująco :)
    Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnie przeczytam tę książkę więc zgłaszam się do zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna książka do wędrowania.:)Uwielbiam Olgę Rudnicką, miałam nawet przyjemność być na spotkaniu autorskim z nią w roli głównej. Cudowna dziewczyna. Pewnie już czytałaś pozostałe części?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie,że czytałam i podobnie jak Ty uwielbiam Olgę Rudnicką :) Ostatnio nawet kupiłam jej najnowszą książkę "Były sobie świnki trzy".

      Usuń
    2. Też świetna! Dostałam w prezencie urodzinowym.:)

      Usuń
  9. W swoim życiu nie przeczytałam żadnego kryminału, prócz Sherlocka Holmesa ‎Arthura Conan Doyle'a :) Ten typ literatury jest zupełnie poza moimi zainteresowaniami czytelniczymi... Życzę powodzenia biorącym udział w Twojej zabawie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej. z chęcią zapisze się na zabawę:-) i muszę się pochwalić ze Olga pochodzi z tego samego miasta co ja i znam ja osobiście:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy opis książki, z chęcią przeczytam. Brałam już udział w takich zabawach i wielu wymiankach, dlatego uważąm, że jestem doskonałą kandydatką do Twojej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł, zapisałabym się ale na razie moje książki czekają na mnie a troszkę je zaniedbałam, więc zostawię miejsce dla innych a zapiszę się może przy następnej "wędrującej książce"...

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością na czytanie zapisuję się.
    Jest tylko jedno małe, w sierpniu mam operację,co prawda niedużą, ale mogę być przez jakiś czas wyłączona z normalnego życia. Proszę więc, bym mogła czytać w czasie późniejszym.
    serdecznie pozdrawiam Basia
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy