Po wakacyjnie

Witajcie z powrotem, w końcu po ponad dwóch tygodniach w drodze wróciłam do rzeczywistości. Niestety nie trafiliśmy na pogodę i na plażę udało nam się pójść tylko dwa razy, no ale na brak wrażeń nie mogliśmy narzekać :) Udało nam się zwiedzić Toruń, Gdynię, Sopot, Jastarnię, Jastrzębią Górę, Hel a na koniec zahaczyliśmy jeszcze o nowo otwarty aquapark w Redzie :) A jakby tego było mało to zamiast wracać do domu postanowiliśmy pojechać jeszcze na nasze ukochane Mazury i to był świetny pomysł, bo udało nam się zakończyć wakacje piękną Mazurską pogodą :)  No ale żeby nie było to się nie leniłam i mimo codziennego zmęczenia udało mi się coś tam podłubać 




Podczas mojej nieobecności przyleciały do mnie wspaniałe niespodzianki, które sobie czekały w domu na mój powrót. Pierwszy przyleciał wygrany zestaw od Coricamo, jest to zestaw z koralikami i szczerze mówiąc nie mogę się doczekać żeby go zacząć :) 




Kolejną  niespodzianką był zestaw, który zamówiłam na aliexpress. Jest to mój pierwszy zestaw tam zamówiony i do tego pierwszy z taka kanwą, jestem go ogromnie ciekawa 




A na koniec paczka na, którą czekałam prawie dwa miesiące (jak można się domyśleć również zamówiona na ali) komplet mulin do kwiatów na wietrze :) Uwielbiam takie niespodzianki ;) 




Pochwalę się Wam również hafcikami mojej córci, coraz bardziej wciąga się w krzyżyki z czego i ja się cieszę :) 



Ale się rozpisałam, no ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się pojawiać częściej :) Pozdrawiam i do zobaczenia :* 

Komentarze

  1. Wakacje udane a to najwazniejsze :-) Zestawy i mulina super, ale hafciki Julki rewelacja!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft i świetne niespodzianki :) a prace córki rewelacja! Będzie teraz podbierać mamie muliny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę że mimo braku słońca to wakacje świetnie spędziłaś, a to najważniejsze :) Hafciki świetnie, a zestawy super...na pewno będę podglądać jak idzie ten obraz z koralikami bo coraz bardziej mnie kusi żeby te dwie techniki połączyć :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne niespodzianki:-) Hafciki Twojej córci są śliczne, ma dziewczyna talent:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że odpoczęliście, a pogoda nie popsuła Wam mimo wszystko urlopu i pozwiedzaliście piękne miejsca :)
    Haft coraz piękniejszy, a kotek Twojej córki podbił moje serce! :)
    Ile przesyłek! Wracasz do domu, a tam prawie jakby Gwiazdka przyszła wcześniej! :) Ciekawa jestem tej Afrykanki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że przed Tobą dużo pracy, tyle wspaniałości masz , będzie co robić.
    Brawo dla Córki, rośnie Ci konkurencja :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki sposób spędzania wolnego czasu jest moim zdaniem o wiele ciekawszy niż smażenie się na plaży :) Na pewno moc wrażeń za Tobą :)
    A przesyłki czekające na Ciebie w domu to piękne powitanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. oj coś czuję że się będzie działo u ciebie, szczególnie ciekawa jestem tej afryki z koralikami

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczy jest ten haft morski :) Ciekawa jestem jak się będzie prezentowała całość :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Same wspaniałości :) Teraz tylko brać się do xxx.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft. Widać po kim córka odziedziczyła talent :)
    Takie niespodzianki to super sprawa :)
    Też niedawno byłam w tym aquaparku. Może się widziałyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny hafcik, który właśnie tworzysz. Gratuluję wygranej od Coricamo i zazdroszczę nadmorskich wojaży. Ja osobiście jestem zakochana w Jastarni i Helu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podgladalam na fb, wiec sie zastanawiam kiedy mialas cza na xxx przy tylu atrakcjach?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy