Wiosenna wymiana z motylem w tle :)

Kochani bardzo się cieszę, że odzew do mojego poprzedniego posta już po jednym dniu był tak duży, czyli podejrzewam, że kilka osób chętnych do zabawy się znajdzie :) 
Odnośnie tematy to z ogromną przewagą wygrały motyle ;) I dlatego właśnie ogłaszam 
Wymianę z Motylem w tle :) 


A teraz kilka zasad, i mam nadzieję, że w nich znajdziecie odpowiedzi na wszystkie interesujące Was pytania :) 

  • Zapisujemy sie pod tym postem do końca lutego (28.02.2017)
  • Czas na zrobienie i wysłanie niespodzianki jest dość długi bo do końca maja (31.05.2017), tak żeby na początku czerwca paczuszka znalazła się u naszej wymiankowej pary
  • Oczywiście możecie zamieścić u siebie baner do zabawy ;) 
  • W paczce musi znaleźć się coś wykonanego przez nas w dowolnej, ulubionej przez Was technice oczywiście z motywem motyla ;)
  • Do paczuszki możecie dorzucić słodkości, przydasie i inne preferowane przez Was drobiazgi
  • Przesyłkę proszę wysyłać paczką zarejestrowaną aby w razie jakich kolwiek komplikacji było potwierdzenie nadania
  • Zapisywać możecie się pod tym postem z dopiskiem na temat wysyłki paczki (teren Polski czy za granicę)
  • Pary wylosuję 1 marca i wtedy ogłoszę listę na blogu, do Was będzie należało skontaktować się z Waszą parą w sprawie adresu :) 
Już niejedna zabawa za nami i mam nadzieję, że i tym razem wszystko przebiegnie pomyślnie :)
Pozdrawiam Was serdecznie i zaprawszam do wspólnej zabawy :* 

Komentarze

  1. To ja się zgłaszam, wysyłam na terenie naszego kraju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A zapiszę się i ja! A co! :) Co do wysyłki to chyba teren Polski wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się też zgłaszam z miłą chęcią z wysyłką do Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na taką wymiankę to i ja chętnie się zapiszę i wolałabym na terenie naszego kraju:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście zgłaszam się na piękną motylkową wymiankę. Cały świat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam haftować motyle, więc z przyjemnością zapiszę się do zabawy :) Mogę także wysłać za granicę. Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja też się zgłaszam. Może być za granicę

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do zabawy, wolałabym wysyłkę w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na wymianę, uwielbiam motyle :) Niestety nie wezmę udziału bo wiem, że się nie wyrobię, ale będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znalazłam odpowiedź na moje pytanie :) Zapisuję się i ja :) Wolałabym wysyłkę na terenie Polski ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się zgłaszam, wysyłka na terenie Polski. Motyw motylkowy jest swietny, wszak wiosna niedługo

    OdpowiedzUsuń
  12. To i ja się zgłaszam, wysyłka na terenie Polski. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią zgłaszam się i mogę słać po świecie jak zajdzie taka potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam sie i ja! to będzie moja pierwsza taka zabawa, mam nadzieję, że podołam:) wysyłam na terenie kraju. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie przyłączę się do zabawy:)prezent mogę wysłać na terenie kraju:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam motyle wiec zglaszam sie do wymianki. Wysylka na cala Europe:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuje się! :) Wysyłka na terenie Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się, wysyłka na terenie kraju :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zapisuje się, teren wysyłki -Polska

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy