Szybki projekt

Dzisiaj przychodzę do Was z szybkim projektem, na który muszę poświęcić sporo czasu ale mam nadzieję, że się wyrobię 😊
Wczoraj zabrałam się za pamiątkę ślubną dla koleżanki, czeka mnie nie lada wyzwanie bo ślub już 27 maja więc czasu niewiele. 



Wczoraj zaczęłam posiedziałam ok 1,5 godzinki (tak koło 23.30 😉) i tyle zdziałałam 





Ciągle zastanawiam się czy biały materiał to dobry pomysł, ale postawiłam na niego ponieważ w sukni są puste prześwity i bałam się, że na inny kolor będzie źle wyglądał. Podejrzewam, że coś pokombinuję z konturami w różach aby były bardziej wyraźne 😀
Zastanawiam się też czy może w ogóle zmienić kolory róż np na herbaciane 😕
A na koniec pochwalę się jeszcze materiałami jakie do mnie ostatnio przyszły, jeden to len Belfast 32 kolor kość słoniowa, który będzie mi potrzebny do kolejnego zamówienia😉 natomiast drugi to Murano Fleur 32 w cudne kwiatuszki normalnie musiałam go mieć 😁





Pozdrawiam i przypominam o KOBIECYM ROZDANIU, kto jeszcze się nie zapisał to serdecznie zapraszam 😘

Komentarze

  1. Powodzenia, będzie cudo! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna pamiątka, ale rzeczywiście sporo pracy Cię czeka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka, a czasu faktycznie niewiele! Ale! Dasz radę przecież :) Trzymam mocno kciuki!
    A Belfast jest świetnym materiałem do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też trzymam kciuki, żebyś zdążyła, bo pamiątka będzie prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzór wybrałaś! Faktycznie dużo pracy przed Tobą, ale na pewno dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo piękna pamiątka, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdążysz! A w różach dodasz kilka kreseczek i będą OK. Zresztą pewnie brzeg sukni też będziesz musiała podkreślić (piękny dół może zniknąć)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wzór. Był czas, że sama się nad nim zastanawiałam, ale właśnie z braku czasu wybrałam coś prostszego. Będę trzymać kciuki byś zdążyła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki byś zdążyła :) Materiał w kwiatuszki jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie piękna pamiątka :) Trzymam kciuki żebyś zdążyła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę pracy przed Tobą ale na pewno dasz radę. Jeśli znajdziesz czas to tym bardziej szybko Ci pójdzie. Trzymam kciuki ( ja właśnie też szyję coś na już, tyle, że mój wzorek jest o wiele mniejszy)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny wzór wybrałaś . Trzymam kciuki, żebyś zdążyła, Podoba mi się ten materiał z kwiatkami, nie dziwię się , że chciałaś go mieć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny wzór, trzymam kciuki za powodzenie :) A murano w kwiatki jest obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny wzór :) Będzie wyglądał cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo wymagający wzór wybrałaś jak na tak małą ilość czasu :) Jednak efekt będzie zjawiskowy, bo wzór jest przepiękny. A ten materiał w kwiatuszki muszę sobie kupić przy okazji, świetny jest :) Jakoś nie widziałam go nigdzie wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasu nie dużo, ale pamiątka będzie do końca życia. Piękny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki za ten ślubny haft. Ciekawa jestem całości.
    Kanwy do haftu świetne, murano w kwiatuszki to rewelacja.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku masa pracy przed Tobą! Powodzenia. Tkaniny piękne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, ten materiał z kwiatuszkami jest świetny nie wiedziałam, że takie są. Dotychczas widziałam tylko w kropeczki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymam kciuki za powodzenie tej ekspresowej akcji. Początki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiada się świetnie na pewno zachwyci:) przy okazji gdybyś miała ochotę i czas zapraszam do siebie na wymiankę:).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy