Chyba wracam :)

O matko ale偶 mnie tu dawno nie by艂o 馃槻馃槻馃槻
No i co pocz膮膰 jak ostatnio zupe艂nie nie mia艂am weny na 偶adne r臋kodzie艂o. Tylko ksi膮偶ki mnie poch艂aniaj膮 a do tego ci膮gle w pracy, no ale nie ma co panikowa膰 trzeba wraca膰 do rob贸tek 馃榾
Oczywi艣cie nie leni艂膮m si臋 a nawet uda艂o mi si臋 za艂apa膰 nowego 艣wira i tym razem s膮 to druty.
A opr贸cz drut贸w zacz臋艂am te偶 bawi膰 si臋 w robienie zak艂adek, a ostatnio powoli wracam do krzy偶yk贸w 馃槈
Do drut贸w mama pr贸bowa艂a mnie przekona膰 chyba z milion razy a teraz 艣mieje si臋 ze mnie, 偶e ja po prostu musia艂am do nich dorosn膮膰 i wiecie co wydaje mi si臋, 偶e mia艂a racj臋. 
Og贸lnie z艂apa艂am si臋 za pierwsz膮 czap臋 tak z czystej ciekawo艣ci jak to si臋 robi na okr膮g艂o i wysz艂o mi cosik takiego 


Jak na pierwszy raz z drutami chyba nie najgorzej, a potem to ju偶 posz艂o 
Kolejna czapa tym razem dla starszej c贸ry


Komin


I mega d艂uga艣ny szalik, robiony specjalnie na zimowisko 



A obecnie dzierga si臋 komplecik dla m艂odszej c贸ry (czapa i szaliczek) i komin, kt贸ry wypatrzy艂am w necie i strasznie mi si臋 spodoba艂. Niestety komplecik jeszcze nie doczeka艂 si臋 zdj臋膰, za to komin jak najbardziej 馃構 A ju偶 nied艂ugo planuj臋 zabra膰 si臋 za sw贸j pierwszy sweter wi臋c trzymajcie kciuki ✊


Jak pisa艂am wcze艣niej opr贸cz drut贸w bawi艂am si臋 te偶 zak艂adkami i takie co艣 mi powychodzi艂o 


Ale 偶eby oczywi艣cie nie by艂o, 偶e porzuci艂am krzy偶yki to w pa藕dzierniku powsta艂a pami膮tka na chrzest, a obecnie ko艅cz臋 rr-owy obrazek 



A teraz zabieram si臋 powoli do ko艅czenia moich UFO-k贸w bo chyba nigdy z nich nie wyjd臋 馃槄
Buziaki i pozdrowionka, mam nadziej臋, 偶e uda mi si臋 cz臋艣ciej tu bywa膰. 

Komentarze

  1. Ja ca艂y czas przymierzam si臋 do drut贸w. Chyba to przez brak nauczyciela i czasu. Bardzo 艂adne czapki 馃槈

    OdpowiedzUsu艅
  2. Witaj, witaj :). Ju偶 si臋 st臋skni艂am za twoimi rob贸tkami :). Drutowe rob贸tki super, a pami膮tka rewelacyjna. czekam na wi臋cej krzy偶yk贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Fajnie, 偶e wracasz z rob贸tkami.
    Czapki 艣wietne, inne udziergi r贸wnie偶.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsu艅
  4. 艢wietna czapka, ta pierwsza m贸j typ numer jeden! Super!

    OdpowiedzUsu艅
  5. Czapki przepi臋kne!
    Jak ja si臋 uczy艂am robi膰 na drutach to te偶 mi niesz艂o dop贸ki mama kaza艂a robi膰 mi szaliki ( 偶adnego nie zrobi艂am), a jak zamarzy艂 mi si臋 swetr to odrazu za艂apa艂am o co chodzi i wiesz to nie takie trudne jak si臋 wydaje. Za to do szyde艂ka musia艂am dorosn膮膰;-)
    Pozdrawiam cieplutko i powodzenia ze sweterkiem:-)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Szalejesz, 艣wietne prace :) Pozdrawiam, Aleks.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Pi臋kny powr贸t! 艢liczne czapki i inne dziergade艂ka. No i prace krzy偶ykowe - ale to wiadomo 偶e 艣liczne zawsze :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. nonoo powr贸t z przytupem :-) 艣liczne czapuchy, dziewczyny pewnie zadowolone :-) ale ja czekam na kolejne ods艂ony xxx :-)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Blog to miejsce do kt贸rego si臋 wraca, co艣 do niego ci膮gnie ;-)
    Czapy zrobi艂a艣 艣liczne, a szalik z pomponikami jest uroczy.
    Mia艂am kiedy艣 tak膮 zak艂adk臋 na metalowej bazie, ja jednak preferuj臋 najzwyklejsze z papieru.
    Ksi膮偶k臋 wys艂a艂am !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  10. Powr贸t z przytupem! Pi臋kne wszystko :-)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Bardzo dzi臋kuj臋 za ka偶dy pozostawiony po sobie 艣lad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - ods艂ona 2

Kontakt

Obserwatorzy