Nowy haft na Nowy Rok - odsłona 2

Kolejny miesiąc się zaczął więc czas na kolejną odsłonę nowego hafciku.
Mój Paryż w deszczu powoli sobie rośnie a krzyżyki leniwie przybywają muszę przyznać szczerze, że z każdym postawionym krzyżykiem podoba mi się coraz bardziej



Miałam nadzieję, że podczas zwolnienia (na którym niestety siedzę) podgonię ciut bardziej ale niestety oprócz mnie siedzą ze mną też moja małe gnomy, więc czas muszę dzielić między robótki i dzieci :) 
A żeby nie mieć wyrzutów sumienia, że zamiast zajmować się dziećmi znalazłam i na to sposób 

Komentarze

  1. haft w moich kolorach :). Pięknie rośnie, jak i nowe pokolenie hafciarek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gnomy kochane - zawsze :) a to prawda że z każdym krzyżykiem haft może się coraz bardziej podobać

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały postęp w pięknym hafcie. Idealny obrazek dla zakochanych w Paryżu i francuskich klimatach. Ja siedzę ostatnio po uszy w piosenkach francuskich ;-)
    A Pomysł na zajęcie dla Dzieciaków idealny. Może połkną bakcyla...

    OdpowiedzUsuń
  4. cos juz tam widac! gotowy bedzie zachwycajacy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę małego naśladowcy :) Niech też pokocha haft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawy obraz.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny projekt u ciebie :)
    i super, że dzieci się zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny haft tez chce go wyhaftowac tylko wzor do haftowania jest lekko nie zrozumoaly. Mozesz mi powiedziec jak masz wyszczegolnione nr mulin do znaczkow

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy