Grudniowy SAL "Lizie Kate"

Tam ta dam moją przygodę z kalendarzowym SAL-em Lizzie Kate uważam za zakończoną :)
Właśnie dzisiaj skończyłam ostatni, grudniowy obrazeczek:



A żeby nie było, że tylko takie maleństwo zrobiłam to chwalę się również Afrykanką z której powstanie zawieszka (już jedną zrobiłam i strasznie mi się spodobała) ;)


I oczywiście podsumowanie wymianki "Dzika Afryka" w której brałam udział
Moją wymiankową parą była Doriss od której dostałam takie oto wspaniałości


Natomiast ja dla Doriss przygotowałam taką oto niespodzziankę (zdjęcie pożyczone od Doriss oczywiście za zgodą właścicielki)


Pozdrawiam :* 

Komentarze

  1. Piękne hafty i świetna wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, a wymianka bardzo udana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne upominki przygotowałyście:)Hafcik ekstra, jeszcze przede mną...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianka, fajny temat i piękne prezenty. Rękawiczka grudniowa cudnie się prezentuje na zakończenie kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Widać że wymianka udana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje ukończenia kalendarza ;o) Pięknie ;o)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy