Piękność z sawanny

Jak już wiecie w sierpniu udało mi się wygrać cudny zestaw od Coricamo "Piękność z sawanny", jest to zestaw łączący w sobie haft krzyzykowy i haft koralikowy.


Niesamowicie się cieszę, że udało mi się go zdobyć ponieważ bedzie to moja pierwsza próba z koralikami i czekałam tylko na luźniejszą chwile aby móc go zacząć :) Po ogarnięciu wymianki i wszystkich bieżących haftów zabrałam się za moją piękność. Z dnia na dzień krzyżyków przybywa a mi coraz bardziej podoba się ten zestaw. Zaczęło się dosyć niewinnie, ale z dnia na dzień coraz ciekawiej się robi :)




Zaczyna się już ukazywać zarys koralikowej postaci i już nie mogę się doczekać kiedy się za nią zabiorę :) 
Co do samego zestawu to zawiera wszystko co potrzeba, odpowiednią ilość muliny Madeira (i tu kolejna dla mnie nowość bo jest to pierwszy mój kontakt z ta muliną), zapas koralików Preciosa, kolorowy schemat, igłę do hafu oraz igłę i nić do koralików. 
Już wiem, że moja piękność będzie miała towarzystwo, ponieważ jest to pierwsza z planowanych trzech Afrykanek

                                               zdjęcie z fanpaga Igłą Malowane 

Pierwsza z trzech piękności ukazała się też w najnowszym numerze Igłą Malowane, ale jeżeli ktoś miałby ochotę zakupić gotowy już zestaw to wszystkie dostępne możliwości znajdzie na stronie SKLEPU
Do zobaczenia i trzymajcie się ciepło w te jesienne dni :) 

Komentarze

  1. Zapowiada się piękny hafcik. Czekam na kolejne odsłony. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :-) Czekam na pierwsze koraliki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, będzie piękny hafcik! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj i ja jestem ciekawa tych koralikow! Kolory sa bardzo energetyczne, sloneczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy hafcik:) Powodzenia z koralikami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie nie moje kolory,ale mimo to ciekawi mnie efekt końcowy tego haftu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo energetyczny haft.
    Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah! A ja zakochana jestem w Afrykankach i ta jest niezwykle ciekawa :D Czekam z niecierpliwością na postępy, bo być może i ja się skuszę na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta seria haftów!
    Początek zapowiada, że będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzór w sam raz na chłodne jesienne dni. Bardzo podoba mi się ta kolekcja Afrykanek .
    Powodzenia z koralikami !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory - będę śledzić postępy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się piękny obraz :) na pewno będę śledzić dalsze postępy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy