SAL-owe papugi - odsłona czwarta

Witam serdecznie w ten środowy wieczór ☺ Kolejna środa więc czas na odsłonę SAL-owych papużek, ale w tym tygodniu będzie wymiana bo niestety na mojej kanwie nie przybył ani jeden nowy krzyżyk za to u Kingi zrobiło się pięknie i kolorowo 😊🐦


A ja się Wam jeszcze pochwalę jakie cudeńka dostałam od moich kochanych dziewczyn z pracy 


Trzy cudne zestawy świeżo przywiezione z targów 😉 Zestawy są rewelacyjne i już niebawem pojawi się pościk z dokladnym ich opisem ☺
I jescze taka nowość do naszej pasmanterii trafiła, aż mnie skręca z radości 😊 A to dopiero początek nowych dostaw 😉


Komentarze

  1. Papużki są śliczne, a zestawy bardzo fajne, szczególnie lisek:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Papużki wspaniałe, toż to prawie wszystkie wyglądają z gałęzi :)
    A te zestawy, które dostałaś są ekstra, no i nożyczki... Eh! Wspaniałości :) Czekam na pierwsze krzyżyki nowych prac :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo jest się z czego cieszyć! Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Papużki prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kolorowy świat papużek się wyłania :)
    Fajną masz pracę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już za chwileczkę, już za momencik będziesz miała komplet papużek.
    Koleżanki wiedzą co dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super papużki! Piękne prezenciki. Mam te fioletowe nożyczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Papużki prześliczne! Takie pozytywnie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy