Hafciarskie porządki

Wzięłam się za nadrabianie krzyżyków i dzisiaj naszło mnie żeby przejrzeć moje pozaczynane prace i wiecie co mam ich od cholery 😱

Muszę się w końcu za nie zabrać bo aż wstyd, że tyle czasu leżą (niektóre nawet kilka lat) i niestety doskonale wiem, iż to moja wina.
Zaczynałam coś robić zaraz w oko wpadało mi coś innego i wszystkie pozostałe prace rzucałam w kąt i tak się właśnie kupeczka uzbierała.

Drugą sprawą jest fakt, że ostatnio bardzo rzadko sięgałam po krzyżyki, były druty, szydełko i masa książek a jakoś igły w ręku nie miałam od ok roku ( i nie mówię tu o zszywaniu gaci 😂)
No ale w najbliższym czasie postaram się regularnie pozbywać moich UFO-kowych zaległości i na pewno będę się Wam tutaj nimi chwalić 😁

Ogólny zarys prezentuje się tak: 


A teraz w lekkim przybliżeniu pokażę Wam jak powinno być i jak jest u mnie:
1. Pocałunek




2. Vintage Rose



3. Romantyczny Paryż


4. Zima w Dolinie Muminków



5. Rosetta Ink Circles


6. Butterfly Elf 


7. Maki na wietrze


8. Madame zimowa


9. Koteczek


10. Strachy w polu 


11. Żyd


12. Piękność z Sawanny 


13. Akt z koniem 


14. Tea Time 



15. Kobieta w kapeluszu (do kompletu są jeszcze dwie, na które materiały już mam gotowe) 


16. Tulipan (żonkil gotowy, irys w planach) 


17. Japoneczki



18. Sówka


19. Jajo wielkanocne 


20. Jesienna Paryżanka





21. Magnolie 



22. Kalendarz



22. Rainbow Dash 



23. Krasnale 



I to by było z grubsza na tyle aczkolwiek podejrzewam, że jakbym przegrzebała całą szafę to pewnie jeszcze coś bym znalazła 😊

Oprócz tych prac mam jeszcze trochę zestawów czekających na swoją kolej i masę planów bardzo często związanych z powyższymi robótkami.
Ale na razie nie planuję zaczynać nic nowego (wyjątek stanowią jakieś zamówienia), zdecydowanie biorę się za nadrabianie tych zaległości 💪

A teraz uciekam do moich fuksji, pojawię się tu z nimi w środę jak już będzie czym się pochwalić 😘

Komentarze

  1. No, no niezła kolekcja się stworzyła! Ale na pewno dasz radę! Jestam co najmniej kilka haftów, których nie możesz zostawić :) Trzymam kciuki, aTu działaj 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. No, to się nazbierało! Trzymam kciuki! Bardzo mi się podoba Zima w Dolinie Muminków.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że jesteś. Masz śliczne prace do ukończenia. Trzymam kciuki 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie trzeba dokończyć te śliczne hafty 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Krásne výšivky, už ich len dokončiť. Držím palce!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy