I znowu RR-ki

Dzisiaj szybciutko bo uciekam zaraz do krzyżyków :) W zeszłym tygodniu powstały kolejne dwa obrazki RR-kowe a mianowicie dzbanuszek na kanwie Helenki


Dzbanuszek bardzo mi się podoba ale niestety robiło się go strasznie i nie mam pojęcia czemu sprawił mi aż tyle trudności??? Wstyd się przyznać ale robiłam go równiutko tydzień jakoś do niego serca nie miałam, skończyłam go hafcić w piątek a podczas sobotniego lenistwa postała RR-kowa piżamka na kanwie Pelasi


Natomiast wczorajszy dzień przeznaczyłam na czytanie a żeby nie obyło się bez robótek to wymodziłam cuś takiego


Walentynkowa zakładunia krzywa jak cholera no ale to moje pierwsze kroki i mam nadzieję, że następne będą już lepsze ;)

Pozdrawiam Gorąco :)

Komentarze

  1. i znowu pięknie! Prześliczny ten dzbanuszek, namęczyłaś się ale jaki efekt!
    Pozdrawiam niebiesko i zapraszam na cukieraski do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie krzywa, bardzo ładna i idealnie walentynkowa :) RRy idą Ci bardzo ładnie a czasami tak jest, że tracimy serce do jakiegoś wzoru i nie mamy siły haftować go dalej. Ważne, że go skończyłaś i możesz brać się za następne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chba więcej osób am takie podejście do dzbanka , . LAe warto sie pomęczyc ,,Śliczne ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Judysiu! Mam prosbę o schemat do tego kuchennego obrazka z samej góry. Jeśli to możliwe wyslij proszę na kwiatek_maks@wp.pl. Byłby fajną parą do naszego RR Cookie Time.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie tam zakładeczka się podoba:)Może trochę krzywa, ale i tak jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy