RR-ki i pierwsza próba farbowania

Przybyły kolejne RR-ki i w najbliższym czasie raczej tak będzie bo chcę nadgonić zaległości aby jak najszybciej pokończyć zabawy.

Bucikowy hafcik na kanwie Mamuśki:


Truskawkowy czajniczek na kanwie Wreduli :


A dzisiaj w końcu postanowiłam spróbować swoich sił w farbowaniu muliny w związku z tym pobawiłam się trochę z barwnikiem i wyszło mi o takie cuś :



Farbowanie bardzo mi się spodobało i już złożyłam zamówienie na inne kolorki barwników i zapas białej mulinki i mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu pobawię się w farbowanie :)

A dzisiaj się już z Wami żegnam i gorąco pozdrawiam :*

Komentarze

  1. Bardzo fajny kolorek Ci wyszedł. A hafciki przesłodkie. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki cudny turkus Ci wyszedł:) hafciki śliczniutkie:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne RR-kowe hafciki :) a kolorek bardzo interesujący pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super hafciki i namawiam do kolejnego eksperymentowania i mieszania kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor Ci wyszedł, farbuj dalej! RRy jak zawsze staranne i bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy