Impetuous Arrival odsłona 1

W ostatnim poście chwaliłam się, że zaczęłam kolejnego koloska a mianowicie
Impetuous Arrival - Drazenka Kimpel
W końcowym wydaniu HAED ma tak wyglądać 


Na dzień dzisiejszy u mnie jest tak


a tyle jeszcze przede mną ;)


trochę było drukowania ale cóż poradzić (oprócz HAED-a drukowałam też inne SAL-owe obrazki)


Pochwalę się jeszcze moim zuchem, którego ostatnio wciągnęły krzyżyki :)
Biwak w Wilanowie




i jej krzyżykowe wybryki 



Sezon Świąteczny uważam za otwarty 


Buziolki dla WAS :*

Komentarze

  1. Obraz jest piękny. Haftem krzyżykowym na pewno będzie równie pięknie wyglądał. Ale jeszcze dużo pracy przed Tobą. Trzymam kciuki i czekam na efekt końcowy. Na pewno zaprze dech w piersiach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw patrzę sobie, kawałek już jest, a potem jak zobaczyłam całą kanwę to zamarłam! To się tak wydaje, że szybko pójdzie, ale hafciarki wiedzą jaki to ciężki orzech do zgryzienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ale się zdziwiłam jak zobaczyłam, że to takie maleństwo w stosunku do całości, a już chciałam pisać, że szybko Ci pójdzie, bo dużo już zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ogrom pracy przed Tobą, życzę jak najmniej pomyłek i miłego haftowania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. powolutku a do celu.jeszcze tylko z 99 % haftu i będzie cieszył Twoje oczy :) kibicuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki żeby Ci zapał nie minął ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No powiem WOW:) Mega wyzwanie:)
    A ja zaraziłam xxx młodsza siostrę, kazała zamówic sobie zestaw, ale nie mogła sie doczekac, więc sama jej co nieco podesłałam i działa od dziś:) Ciekawe na jak długo starczy jej zapału:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dech mi zaparlo Justynko! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powolutku krzyzykow bedzie przybywac! :) Bede kibicowac i trzymac kciuki za predki final! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny :)
    a na jakiej kanwie wyszywasz? i widze ze nie robisz pelnych krzyzykow tylko polowki, dlaczego ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Gigantyczny hafcik :) Powodzenia w haftowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki, żeby Ci zapał nie minął i będę zaglądać.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dasz radę! Gratuluje następczyni :) Co do świąt w listopadzie to wolę przemilczeć...cisnie mi sie kilka niecenzuralnych słów ...wrr!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obraz cudo. Arabeska już napisała .."powolutku a do celu".
    Brawo dla następcy. Wiem jak to cieszy. Gdy nagle okazało się, że mam w domu tzw. konkurencję nie mogłam uwierzyć. Lubię te chwile gdy pokazujemy sobie coś ciekawego i ta wymiana myśli. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten obraz jest piękny. Będę kibicowac! Córeczka zdolna za Mama. - fajnie jest mieć wspólne pasje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Obraz będzie przepiękny - powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Będzie wspaniały obraz, ale czeka Cię jeszcze bardzo dużo pracy. Pochwal się hafcikiem Twojej córci. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obraz piękny trzymam kciuki za wytrwanie do końca :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny wzór! Będę kibicować:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogromny! :) ale jaki piękny... nie wiem czy kiedykolwiek wezmę się za taki obraz.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rośnie nowa krzyżykomaniaczka;) Super..a co do nowego projektu..już zazdroszczę cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy