Liebster Blog Award - czemu by nie :)

Na wstępie bardzo dziękuję za nominację Pauli (a tak na marginesie warto do Niej zajrzeć;) ) 


Jak wiadomo zabawa polega na odpowiedzeniu na 11 pytań, nominowaniu kolejnych 11 osóbek, które to odpowiedzą na nasze pytanka no i oczywiście trzeba poinformować nominowane osóbki o nominacji :)
No i pytania od Pauli
1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Całkiem przypadkiem, jakieś 6-7 lat temu buszowałam po necie i szukałam wszystkiego co jest związane z haftem i tak przypadkiem trafiłam na jednego robótkowego bloga, potem znalazłam drugi, trzeci i tak mi się spodobało, że sama postanowiłam spróbować :)
2. Twoje pierwsze rękodzieło - co to było i w jakich okolicznościach powstało?
Pierwszym moim haftem był klaun zrobiony na drukowanej kanwie, a co do okoliczności to po prostu się uczyłam.
3. Czy masz zwierzaka? Jakiego?
Mam kotkę Pyśkę
4. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Trochę ich było np: Smerfy, bajki Disneya, Kaczor Donald, Zwariowane Melodie, uwielbiałam też oglądać starsze bajki t.j. Krecik, Reksio, Bolek i Lolek czy Pomysłowy Dobromir ;)
5. Jaki był najśmieszniejszy/najbardziej zwariowany dzień w Twoim życiu?
Takim dniem był zdecydowanie dzień ślubu, nie dość, że był cudowny to również najbardziej zwariowany.
6. Co Cię najbardziej denerwuje?
Chyba fałszywość ludzi, z jednej strony Ci słodzą a gdy znikniesz z pola widzenia już nie jest tak kolorowo.
7. Jaki jest Twój najlepiej spędzony czas?
Każda chwila spędzona z moją rodziną
8. Miejsce do którego lubisz wracać?
Takim miejscem zdecydowanie są Mazury, uwielbiam spokój i ciszę, którą tam znajduję.
9. Czemu poza rękodziełem lubisz poświęcać czas?
Na równi z rękodziełem znajdują się książki, a oprócz nich uwielbiam spędzać czas w kuchni. Gotowanie, pieczenie, robienie przetworów to jest mój żywioł :)
10. Które Święta lubisz najbardziej?
Boże Narodzenie za atmosferę i możliwość przebywaniaz najbliższymi oraz za radość dzieci na widok prezentów ;)
11. Ulubione kolory?
Chyba nie mam takich jedynych wszystko zależy od okazji i nastroju.

To teraz moje nominacje:
1.Lucynka z Hafciki Lucynki
2.Karolina z Blog o wszelkich wyszywankach
3.Agnieszka z Pasje Agnieszki
4.Agnieszka D z Na tamborku u Agnieszki
5.Ola z Anielique
6.Anna S z Krzyżyki i inne wybryki
7.Małgosia z Zadziergana Owieczka
8.Matram z Haftowany blog
9.Ania z MiŚkowA ChatA
10.Czarodzielnica z Magia koloru czyli hafty i takie tam...
11.Maga z nitkowanie

Mam nadzieję, że się dziewczyny ze mną pobawią :)
A teraz pytanka

1.Twoje robótkowe marzenie?
2.Najpiękniejsze wspomienie z dzieciństwa?
3. Czego byś się chciała nauczyć (w kontekscie ogólnym)?
4. Gdzie spędziłaś najlepsze wakacje?
5. Twoje największe podróżnicze marzenie?
6. Co byś zrobiła z wygraną w totka ;) ?
7. Masz możliwość cofnięcia się o 15 lat zmieniłabyś coś?
8. Jak rozpoczęła się Twoja robótkowa przygoda?
9. Ulubiona pora roku i czemu?
10. Jaka jest Twoja największa wada?
11. Czym dla Ciebie jest blog?

Zapraszm do zabawy i pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Łańcuszków nie lubię, ale czytanie takich ciekawostek jest fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za nominacje na pytania odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam się nie bawić, ale pomyślę...ciekawe pytania zadałąś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i dziękuję :) Z przyjemnością odpowiem na pytania,a niech tam! Pobawię się,tylko za bardzo nie lubię nominować innych osób dlatego ponieważ nie każdy sobie tego życzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za wyróżnienie. Pozdrawiam jesiennie i cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele rzeczy juz wiem, ale mimo wszystko fajnie poczytac takie ciekawostki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy