Trochę wszystkiego :)

O matko jak mnie tu dawno nie było, narobiło mi się trochę zaległości :)
No ale cóż począć, a tak szczerze mówiąc to jakoś nie miałam weny na pisanie postów, ostatnio ciągnęło mnie tylko do krzyżyków i książek 
A jakby tego było od dwóch tygodni mam niesamowity bałagan w domu z powodu instalacji gazu i centralnego ogrzewania.
No ale co tu się przejmować bałaganem skoro chęć na krzyżyki wróciła ;)
Powstał kawałek SAL-owej choineczki


Nadgoniłam też SAL-owe herbatki




jak widać powstaje już listopadowa :)
Postał kolejny obrazek z zabawy u Mysi



Postawiłam również kilka xxx w Eldarze


i w kucyku (obecnie jest już więcej)


no i oczywiście pierwszy obrazek z SAL-u wiosenno-letniego


oczywiście nie byłabym sobą jakbym się nie pomyliła, źle policzyłam i cały obrazek zrobiłam o jedną krateczkę za nisko niestety przekonałam się o tym pod koniec pracy robiąc dolne kwiatki, ale jakoś wybrnęłam ;)
A żeby tego było mało to zapisałam się na kolejne SAL-e (to już natręctwo)

SAL Lady&Gentelman Quaker


SAL "Herbs & Spices"


No i zaczęłam kolejnego HAED-a ale tym razem robię go gobelinem (postępami pochwalę się dopiero między 13 a 15 listopada;) )


Alem się rozpisałam, więc koniec pisania uciekam do krzyżyków
A wszystkim zaglądającym życzę mnóstwa słoneczka :*

Komentarze

  1. Ale się narobiłaś:) Piękne te Twoje hafciki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście Cię Judytko dawno tu nie było :) Ale widać, że nie próżnowałaś, tylko pokazałaś jaka z Ciebie pracowita mróweczka. Wszystkie robótki prezentują się pięknie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko ile ty pieknych haftow zaczelas , Wszystkie sliczne,,

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow:) jak dużo wszystkiego:) podziwiam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie nadgoniłaś. A co do zabaw i zaczętych robótek to i mnie już rośnie pokazna sumka, tak więc witaj w klubie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie umiem zrozumieć braku weny :P Ja to bym z tej notki 9 postów oddzielnych zrobiła i zaplanowałam a 1,5 tygodnia :P :P :P
    Fajne postępy. W tym zimowym jeden obrazek mi tylko został.
    I cieszę się, że tyle tych HAED-ów i SAL-i chcesz zacząć, bo dzięki temu czuję się usprawiedliwiona ze swoim szaleństwem :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy znajdujesz czas na dlubanie? Duzo :) HAED jest nieziemski..... Mnie kolejne SALe by mnie chyba zaufokowaly :P Jak skoncze, co mam, pomysle nad czyms nowym :) Powodzenia w wyszywaniu i czekam na publikacje HAED.... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hihi widzę ,że nie ja jedna mam milion prac pozaczynanych i w każdej po troszku dłubię ;) HAED zapowiada się pięknie, czekam na odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, ale nadgoniłaś, sporo fajnych hafcików u Ciebie się pojawiło, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wdzę,że kolejna SALomaniaczka :D Nie jestem w tym osamotniona.Ostatnio trochę zaszalałam,więc jednak powstrzymam się od SALu Quaker i ziołowego. Chociaż kto wie :) HAED cudo wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy Ty se z tym wszystkim wyrabiasz, podziwiam za tyle zaczętych prac i za poziom jaki wszystkie trzymają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super postępy widać, podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę się uzbierało tych hafcików ;) Tempo masz super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulala ależ szaleństwo krzyżykowe. Ja niestety tak nie umiem - haftuję tylko jeden obrazek na raz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Otaczaja mnie same szalone osoby... Ty się do nich zaliczasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow no to chęci widać wróciły pełną parą, to super pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo prac :) Wzorek na HAED piękny, aż się nie mogę doczekać efektów :D
    A w przerwie między xxx zapraszam do zabawy :)
    http://kuferek-iru.blogspot.com/2014/11/liebster-blog-award-i-o-tym-jak-mi-mio.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow - jak duzo wzorów! Ciesze się na Twojego nowego Haeda, i widzę. Ze Smok rośnie - fajnie :) Bardzo podoba mi się choinka na zielonej kanwie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow. Jak duzo prac i będa kolejne :) Cieszę się na Twojego nowego Haeda. Miło, że Smok rośnie. Bardzo podoba mi się choinka na zielonej kanwie. Chyba tez musze pomyśleć o takiej, bo nie mam nic takiego świątecznego.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pracowita pszczółka z Ciebie:) Wiem, że dasz radę:) Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. O rzesz! Ile to musi byc razem xxx! Postepy mega!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy