Jesienna przygoda - etap3

Dopiero co się chwaliłam ukończonym etapem nr 2 a już udało mi się skończyć etap trzeci czyli etap z kolorem żółtym w roli głównej.
Etapy powstają bardzo szybciutko, więc jak tylko wczoraj ukazał się trzeci etap od razu się za niego zabrałam i tak oto jest



A teraz grzecznie czekam na kolejny kolorek tym razem brązowy :)

A teraz trochę z innej beczki, wszystkich chętnych i zainteresowanych książkami serdecznie zapraszam na moją stronke na fb. Chciałam prowadzić bloga ale niestety brak czasu sprawił, że prowadzenie dwóch blogów nie wchodziło w rachubę więc pozostałam jedynie przy fanpagu :)
Pojawią się recenzje, propozycje, nowości i trochę informacji książkowych.
Także jeszcze raz gorąco zapraszam

Komentarze

  1. I już ładnie się zapowiada:) Fp polubiony:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba widziałam tą zabawę na blogu u Irenki! Fajny pomysł, ciekawa jestem co to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę doczekać się końca i zobaczyć co to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się świetnie. Też nie mogę się doczekać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety w pracy mam blokowanego fb, ale spróbuję zerknąć w domu:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy