Walka z UFO-kami

Jeden koci UFO-k skończony, więc po mału wzięłam się za resztę :)
Na pierwszy rzut poszły SAL-owe babeczki, zatrzymałam się na lutym (aż wstyd) ale wziełam się w garść i zaczęłam nadrabiać babeczkowe zaległości i tak powstały
marzec


kwiecień


i maj


Oprócz babeczek podgoniłam trochę moją Magnolię, ostatnio prezentowała się tak


Obecnie już tak


A i postawiłam kilka krzyżyków na strachowej kanwie było


I jest


Pomalutku ale najważniejsze, że do przodu :)
Oprócz tego zapisałam się na trzy zabawy jedna bałwankowa u Rudej mamy


Druga to Haftowanie w ciemno u Raeszki pierwsza odsłona już 10 października :)


A trzecia to SAL Paryżanki organizowany na fb :) A do zrobienia są takie cudne panienki :)



Ja na razie skusiłam się na pory roku i zaczynam od wiosny, materiał już mam czekam tylko na zamówione mulinki :)
A na koniec pochwalę się Wam oprawioną pamiątką, którą ostatnio robiłam, taką oto foteczkę dostałam od koleżanki, pamiątka podczas wręczania :)


Przypominam jeszcze o mojej rozdawajce zapisywać się możecie do 10.10  TUTAJ
Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie odwiedziny :*

Komentarze

  1. Muffinki prześliczne :) trzymam kciuki żeby się wszystko udało wykonać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne postępy:) Trzymam kciuki za kolejne babeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muffinki śliczne:)
    Widzę, że wydałaś zdecydowaną walkę UFO-kom - trzymam kciuki za powodzenie.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Babeczki słodkie:) Foteczka z wreczania prezentu bardzo urocza. A magnolia...cudna

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, tyle prac jednocześnie, ja to ledwo ogarniam jedną ;) Paryżanki będą boskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próżnujesz :) Super przybywa xxx :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ambitnie! Ale wszystko piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. paryżanki są przepiękne. jakbym miała więcej czasu szyłabym z Wami :)
    Póki co mam małe projekty już świąteczne.
    zapraszam czasem do mnie na quillingowamama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardfzo ładne postępy. Pamiątka śliczna! Zinteresowały mnie te balwanki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Postępy we wszystkich haftach rewelacyjne! Też się muszę wziąć za swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaszalałaś z tymi ufo-kami :). Super postępy zrobiłaś :).

    Piękna kobieta z Ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Walka z zaleglymi haftami pelna para! I kolejne zabawy na dodatek!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy