Wiosenna seria - tulipan

W ostatnim poście chwaliłam się Wam pierwszymi tulipanowymi krzyżykami. W niedzielę zaczęłam a dzisiaj udało mi się skończyć :)
Muszę przyznać, że hafcik robiło się bardzo przyjemnie i na pewno skuszę się na całą serię tych kwiatków.
Tak dla przypomnienia stan z  niedzieli


Dzisiaj popołudniu tulipan wyglądał już tak



A tu już po wypraniu i uprasowaniu :)





Materiał: Aida 20
Mulina: DMC

W serii znajdują się jeszcze Irysy i Żonkile i już wiem, że po świątecznych hafcikach powstaną i one :)

Komentarze

  1. Śliczne tulipanki. I jak szybko powstały...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik :) i turbo-igiełka w dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, czekam na Irysy i Żonkile :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tuipany to moje ulubione kwiaty :) ten prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te tulipany! Cała seria będzie wyglądać super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny hafcik, też mnie kusi, ale na kartkę , to chyba w trochę mniejszym wydaniu by musiał być :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny początek serii, bardzo ten tulipanek delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny hafcik :-) Taki delikatny...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny. Bardzo podoba mi się ta seria

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda twój tulipanek... czyżby już wiosna nadchodziła???

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tulipan, bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wygląda. Też wpadła mi w oko ta seria.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy