Wymiana Wielkanocna

Wybaczcie za opóźnienie ale niestety dopadło mnie choróbsko i to takie paskudne, że przez trzy dni zupełnie nie miałam świadomości tylko temperaturę, dreszcze i całkowity brak siły.
No ale dzisiaj nawet udało mi się z łóżka wstać, więc trzeba nadrobić wymiankowe zaległości i w końcu podać pary.
Postanowiłam, że wymiana odbędzie się w parach, pary natomiast losowałam za pomocą generatora liczb.
  1. Paulina M - Bożena G
  2. chwilotrwaj - Anko
  3. Natalia G - Judyta (ja)
  4. suderi - szczęśliwy zakątek
  5. mikaglo 3d - kasiek_tm
Bardzo Was proszę o wymienienie się adresami i możecie zacząć działać :)
Z informacji przypomnę kilka regułek
  • Czas na zrobienie i wysłanie wymiankowej niespodzianki to 18.03.2016 aby przed Świętami każdy otrzymał swoją wymiankową paczuszkę.
  • W paczuszce musi znaleźć się przynajmniej jedna własnoręcznie wykonana niespodzianka w tematyce Wielkanocnej (króliczki, jajeczka, kurczaczki itp.) 
  • Technika wykonania niespodzianki dowolna, preferowana przez Was 
  • Oprócz drobiazgu możecie dołączyć do paczuszki słodkości, przydasie lub jakieś inne drobiazgi
Pozdrawiam serdecznie i proszę o potwierdzenie czy macie już adresy swoich wymiankowych par :)

Komentarze

  1. O to ja już piszę o adresik do swojej wymiankowej pary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko niestety nie mam, żadnego maila do kasiek_tm ;/, bo chyba nie prowadzi ona żadnego bloga :( Czy mogłabyś mi pomóc jakoś w tej sprawie Judytko? Masz jakiś namiar do kasiek_tm?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już otrzymałam adres do Pauliny i swój tez wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja i szczęśliwy zakątek mamy już do siebie adresy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy