Mini SAL BB - część pierwsza

Pierwsza część SAL-owej zabawy organizowanej przez Chagę już za mną. Muszę przyznać, że sam hafcik jest bardzo przyjemny niestety kontury mogą wykończyć, ale gdyby nie one obrazek byłby całkowicie bez wyrazu 😀 





Niecierpliwie czekam na kolejny fragment 💗
Zapisałam się też ostatnio na zabawę u Zimnej, która zaproponowała haftowanie kolorowych papużek Bothy Theards. 



W 2014 roku Asia zorganizowała zabawę w której haftowałyśmy egzotyczne ptaszorki i oczywiście wtedy też przyłączyłam się do zabawy a taki był efekt 



Dlatego też uważam, że idealnym dopełnieniem egzotycznych ptaków będą papużki 😉 Materiały już mam gotowe teraz tylko zacząć 


Aida 16 ct - kolor szaroniebieski
Mulina DMC 

Komentarze

  1. Oooo czyżby nowy szablonik na blogu?

    Ja też już zrobiłam przygotowania to obu SALów. BB zaryzykuje na 18ct.I tak w ciągłości wyjdzie ponad pół metra. A nigdy nie robiłam takich pociągłych haftów.

    A w papużkach podoba mi sie to że samodzielnie mogę dobrać kolorki. I już mówie, że będą trochę odbiegać od oryginału. ;)

    Wytrwałości Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że już udało Ci się wyhaftować ten obrazek od Chagi. Ja też będę go haftować i papużki też :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzorek od Chagi mam już wyszyty, muszę tylko zrobić zdjęcia.
    Masz rację, kreseczki mogą wykończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już powstaje śliczny hafcik ,a i ptaszki będą urocze

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny obrazek wyszywasz, a te papużki są urocze i kuszą:-)
    Pozdrawiam i powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyszło :) Ja też poczyniłam przygotowania, ale niestety zagapiłam się przy zamawianiu i brakuje mi jednego koloru, więc muszę domówić :) Całe szczęście w kolejce inne hafty czekają więc jest się czym zająć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny hafcik powstaje. Papużki też mnie kuszą, są śliczne.
    Widzę nowy wygląd bloga, bardzo ładnie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny hafcik się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo nowy wyglad! :) Z niecierpliwoscia czekam na kolejne postepy, bo hafcik ciekawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Ci poszło z tym fragmentem SAL-u :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta Belle :)
    A Sal u Zimnej świetny, piękne będą ptaszorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wprawdzie wydawało mi się, że pisałam komentarz :), ale jakoś go nie widzę.
    Świetnie Ci idzie hafcik i to w dodatku na Aidzie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Belle&Boo prezentuje się świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny haft. Zdecydowanie konturki nadają mu charakteru
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie wyszły Ci oba hafty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwa Sale, no, podziwiam i trzymam kciuki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy