Igłą Malowane nr 4/2015

W piąteczek znalazłam w skrzynce kopertę z najnowszym numerem "Igłą Malowane"
Numer ten spodobał mi się jak tylko zobaczyłam zwiastun na fb Coricamo i dlatego z niecierpliwością czekałam aż do mnie przyleci :)
Od razu przemówiła do mnie okładka, która jest niezwylke kolorowa i przykuwa uwagę

e

A w środku znajdziemy połączenie wielu styli robótowych, od krzyżyków przez  koraliki po haft wstążeczkowy.


W najnowszym numerze znajdziemy kolorowe kwiatowe witraże, które można wykonać haftem krzyżykowym bądź koralikami



Są też bardzo delikatnie ptaszki wykonane haftem wstążeczkowym


bądź też haftem krzyżykowym, co szczerze bardziej mi przypadło do gustu bo wydaje się delikatniejsze po wykonaniu.


Możemy również znaleźć bardzo ciekawe dziecięce akcenty w postaci małych hafcików, dzięki którym każdy będzie mógł rozpocząć swoją przygodę z haftem


Jest też kociak, który został narysowany przez 6 latkę i wiernie przerobiony na krzyżyki


Oczywiście nie obyło by się bez pejzażu i w tym numerze jest to spacer wsród maków wykonany krzyżykami


bądź połączenie krzyżyków z wstążeczkami


A na koniec moja perełka, która już znalazła się na liście must have :) 


Uwielbiam takie afrykańskie klimaty, ten obrazek jest niesamowicie pozytywny i energetyczny i już go widzę jak pięknie wygląda na mojej ścianie :) 
Ogolnie numer bardzo mi odpowiada, jest wszystkiego po trochu i każdy powinien znaleźć coś dla siebie. 

Komentarze

  1. Recenzja ciekawa :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj..chyba każdej ten wzorek z okładki przypadł do gustu..

    OdpowiedzUsuń
  3. też pisałam o tym numerze, fajnie że jest nas recenzujących coraz więcej...

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja w tym numerze nie znalazłam kompletnie niczego dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy