Strachy na lachy po raz pierwszy

No i jak mówiłam tak i zaczęłam w końcu "Strachy na lachy" Coricamo, zaczęłam jakiś czas temu ale w międzyczasie wskoczyła mi Magnolia i Strachy poszły na bok. 
Ale żeby nie było to postanowiłam, że oba obrazki bedę robiła na zmianę :)
Na początek może przypomnę jak maja wyglądać gotowe Strachy


Na początku lipca zaczęła wyłaniać się mała zielona plama


Która bardzo powoli zaczęła się rozrastać i nabierać barw 


Żeby po chwili jak za dotknięciem różdżki pojawiły się i brązy


Co prawda jeszcze sporo przede mną no ale liczy się każdy Strachowy krzyżyk :) 

Komentarze

  1. Kibicuję mocno, ponieważ sama też je robię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kibicuję i bardzo,bo również je robię.Piękne postępy! :) Chętnych zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cos juz zaczyna sie na kanwie dziac. Tez mnie kusza te strachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo różnych odcieni zielonego, ale będzie pięknie wyglądać.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny haft będzie! Będę dopingować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no, czekam na więcej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne :) czeka na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super haft będzie i piękny obraz :) Na pewno będę dopingować i często tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja wzięłam się za Stracha :) Długo go będziemy iksować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzorek jest świetny, więc trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam już ten obrazek, jest bardzo ładny.
    Będę podglądać postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się ciekawie :) Też kupiłam gazetkę ze Strachami, ale obiecałam sobie, że najpierw skończę zaczęte projekty, by móc spokojnie zabrać się za ten wzór :) Haftujesz kolorami z legendy, czy sama dobierałaś?

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam ten wzór w swojej kolekcji i bardzo mi się podoba.
    Może też go pewnego dnia wyhaftuję.
    Pozdrawiam. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kupiłam gazetkę z tym wzorem i w planach też jest wyszycie, ale chyba tylko ten fragment z mostkiem? pożyjemy zobaczymy, na razie podziwiam :) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy