Magnolia DFEA Botanique cz.1

Jakiś czas temu zapisałam się do zabawy, której tematem była seria DFEA Botanique. Oczywiście przez wszystkie zawirowania (operacja młodszej, komunia starszej, i ogólny zamęt w pracy) dopiero w poniedzialek udało mi się przysiąść do mojego projektu.
Jako pierwsza na tamborek wskoczyła Magnolia 


Na początek bylo szykowanie materiałów (niestety okazało się, że nie mam połowy mulin) i w poniedziałek powstała zaledwie kilka krzyżyków



We wtorek zrobiłam wyprawę do pasmanteri, dokupiłam brakujace kolory i sprułam to co zrobiłam (niestety przeszkadzały mi za duże prześwity) i tak od wtorkowego popołudnia zaczęłam od nowa ;) 
A tak obecnie (po dwóch dniach pracy) się prezentuje moja Magnolia 




Szczerze mówiąc uwielbiam ten wzór, haftuje się go cudnie i niesamowicie wciąga, już powoli zaczynam zbierać materiały na kolejny projekt z tej serii i teraz mam problem bo waham się między Hortensją a Fuksją :)



A żaby nie było zamówiłam sobie ostatnio kolejną sówkę do kompletu :) Tym razem wybór padł na Skatera 


Bardzo dziękuje za wszystkie odwiedziny :)

Komentarze

  1. Śliczna magnolia :) Mnie też mary się fuksja...może za jakiś czas się za nią wezmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sówka obłędna normalnie..ciekawe jak będzie wyglądała wyszyta:) Magnolia prześliczna,a co do Twojego wahania..ja obstawiałabym hortensję..cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę,że u Ciebie też zauroczenie sówkami ;) Magnolia śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kocham hortensje- więc byłoby super to zobaczyć!!!Pozdrawiam1

    OdpowiedzUsuń
  5. No Kochana, jak po dwóch dniach masz już tyle magnolii, to cały haft zrobisz w osiem dni :)
    Piękna jest ta seria, czekam na całość :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze można wyszyć obie ;) Sówka jest urocza.Trzymam kciuki za szybkie ukończenie magnolii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowności!!!!! Wspaniałe te hafty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą serię! Haft będzie boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna seria, życzę szybkiego ukończenia projektu! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem sporo, jak na dwa dni pracy :) Uwielbiam te wzory! Są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne postępy. Chciałabym hortensję ale w odcieniach niebieskich-gdzieś kiedyś taką widziałam. Tylko nie wiem czy to był oryginalny projekt ,czy przeróbka. Fuksja natomiast jest na mojej liście.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy