Vintage Roses - odsłona 1

Zestaw z różami po prostu mnie powalił, jak tylko doszedł z czystej ciekawości od razu się za niego zabrałam. Miałam nadzieję, że znajdę coś do czego będę mogła się przyczepić ale jak na razie nic takiego nie wypatrzyłam a nawet szczerze mówiąc coraz bardziej mi się ten zestaw podoba
Udało mi się postawić pierwsze krzyżyki i zaczęły się już nawet wyłaniać pierwsze kwiaty 
Pierwszego dnia powstało dosłownie kilka krzyżyków


A później już poszło 




Obecnie haft stanął na takim oto etapie ale zaraz planuję trochę do niego przysiąść 😀


A teraz uciekam Was odwiedzić i zabieram się do roboty.

Komentarze

  1. Naprawdę pięknie się zapowiada!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te róże. Podglądam na fb postępy i wiem, że będzie cudowny haft

    OdpowiedzUsuń
  3. No to powodzenia, będzie ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ciekawie się zapowiada. Bardzo ładnie się komponują kolorki haftu na tej kanwie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft piękny, wzór również sama też chętnie bym go wyszyła, powodzenia w pracy i na pewno będę śledziła postępy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznaję z czystym sercem piękne są te róże. Tkanina doskonale je podkreśla :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się pięknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny wzorek :) też mam go w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorystyka haftu jest porywająca. Mam nadzieję, że niedługo znowu uraczysz nas zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj będzie piękny haft. Też łazi za mną haftowanie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy