Vintage Roses

Hejka ludziska dzisiaj wpadam się chwalić a co se będę żałować 😋
W zeszłym tygodniu dostałam wspaniałą propozycję od mało znanej na naszym rynku firmy, która robi piękne wzory oraz zestawy do haftu. Mówię o firmie Merejka, której zestawy możecie obecnie dostać jedynie w kilku polskich sklepach np. NeedleArt lub Coricamo 


Do przetestowania dostałam wspaniałe róże, które są bardzo delikatne i po prostu piękne


Bardzo byłam ciekawa jak zestaw będzie się prezentował i muszę Wam przyznać, że jest świetny. Po pierwsze do wyboru dostałam tkaninę Belfast 32 lub Aidę 16, ja postawiłam na tkaninę.


Następnym plusem jest bardzo przejrzysty i wyraźny schemat, który jest w dwóch wersjach bez beckstitchy i z nimi, numeracja i opis też nie sprawiają najmniejszego problemu



I na końcu mulina, która jest bardzo fajnie podzielona a pomysł z kolorowymi tekturkami jest rewelacyjny dzięki temu wszystko jest bardzo przyjemnie kolorowe


Ogólnie zestaw bardzo mi się podoba, jest świetnie skomponowany z bardzo dobrych materiałów. Ogromnie się cieszę, że mam możliwość przetestowania tego zestawu i coś czuję, że jeszcze nie jedna przygoda z tą firmą mnie czeka :) 
Postanowiłam, że będę je robić na przemian z makami i już niebawem pochwalę się pierwszymi krzyżykami. 

Komentarze

  1. oj będzie się działo,oj będzie się działo

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zobaczę postępy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Róże są bardzo piękne i zestaw wygląda ciekawie.
    Pozdrawiam i miłego wyszywania Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre wzory tej firmy są zachwycające, wzory z kwiatami szczególnie, podoba mi się u nich taki bukiet polnych kwiatów w wazonie szklanym, jakby w słoiku, z przyjemnością będę obserwować postępy przy różach, pewnie też będą zachwycające...

    OdpowiedzUsuń
  5. oo, zapowiada się bardzo ciekawy hafcik, kolorowe bobinki są świetne! zainteresował mnie wybór tkaniny, nie kanwy :) jestem zaintrygowana jak to będzie się rozwijać :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zakupiłam ostatnio kilka ich zestawów chyba z 10 :D I faktycznie są urzekające. Miałam chęć też na te róże ale akurat nie było ich w NeedleArt. Z niecierpliwością czekam na postępy :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemnego wyszywania :)
    Zestaw wygląda bardzo zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy