Kolorowa parasolka - Zakochani

Jak pisałam jakiś czas temu dostałam od córci zamówienie na serię z kolorową parasolką od Coricamo i właśnie udało mi się skończyć pierwszy z trzech obrazków czyli Zakochani


Haft bardzo przyjemny i szybki, jedyna moja modyfikacja to deszcz ponieważ nie robiłam według schematu tylko na oko, ale na lnie dosyć ciężko mi było wyliczyć kratki ;) 
A teraz trochę zbliżeń 



Dane techniczne: 
 len Belfast 32 kolor kość słoniowa
mulina DMC

Jeszcze tylko dwa potem oprawa i seria gotowa :)

Komentarze

  1. Też mnie te wzory kuszą, tym bardziej, że jeden dostałam w prezencie, ale jak zwykle czasu brak.
    Twój obrazek śliczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny obrazek. Też mam w planach go wyhaftować. Zastanawiałam się nad zrobieniem parasolki z koralików... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakochance :-) u mnie juz dwa sa zrobione, jeszcze jeden do kolekcji musze zrobic :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, ciekawa jestem następnych
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten obrazek i na dodatek na lnie wyszywany, podziwiam.
    Judytko, czy szyłaś to dwiema nitkami muliny, czy jedną, bo bardzo mnie korci spróbować haftowania na lnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta seria ma w sobie coś magicznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladny,chetnie zobacze tez z oprawa:)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) Czekam na całą kolekcję :)
    Choć przyznaję sama mam na nie coraz większą ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam te wzorki na ich stronce, całkiem fajne są.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te wzorki sa cudne. Życzę powodzenia w dalszych wzorach z serii

    OdpowiedzUsuń
  11. A mojemu obrazkowi jeszcze troszkę brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na lnie musi wyglądać pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyszło, a jeszcze na lnie - jestem pełna podziwu. Ja też zrobiłam ten obrazek. Dwa następne czekają w kolejce, a to prawie już. Nici, materiał wszystko przygotowane, tylko zakręciłam się makami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza jest ta cała seria :) coś ma w sobie :) też chciałabym ją w niedalekiej przyszłości wyhaftować, a na razie podziwiam piękny haft u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy