Pamiątka komunijna - początek

Ostatnio dostałam ważne zamówienie od wyjątkowej osoby, a mianowicie od mojej kochanej cioci, która zawsze służy pomocą i dodatkowo potrafi zdziałać cuda w kuchni ;) 
Zamówienie dotyczy pamiątki na Komunię Św. dla wnuka cioci, wybór padł na taki obrazek



A tak pomału powstaje pamiątka






Czas mam do 22 maja więc raczej powinnam się wyrobić, niestety przez to zamówienie musiałam na chwilę odstawić moje inne projekty, ale jak tylko skończę od razu biorę się za nadrabianie :)
Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze :*

Komentarze

  1. Będzie śliczna, ja uwielbiam hafyowac dla kogoś bliskiego, wtedy praca zupełnie inaczej idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci idzie, więc na pewno zdążysz:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ją wyszywałam :) Trzymam kciuki bo wiem, że powstanie cudo

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny wzor. Szybko przybywa, to na 100% sie wyrobisz i to pewnie z duzym zapasem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się śliczna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wychodzi. Świetny wzór!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny obrazek :) Super Ci idzie - na pewno się wyrobisz :) A pamiątka będzie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szybko rośnie ten obrazek, będzie bardzo ładna pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie przepiękna pamiątka!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Idziesz jak burza, a obrazek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny hafcik, będzie super pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wzór, staranna praca :) Szybko przybywa, więc na pewno zdążysz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie ten sam haft haftuję. Ja mam czas na 15 maja. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. szybko Ci idzie! na pewno zdążysz z pamiątką :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak zrobiona pamiątka to bezcenny prezent,pozdrawiam
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy