Pamiątka po raz drugi

Na początku chciałam Wam podziękować za wszystkie Wasze komentarze, takie słowa wprost uskrzydlają :*

Miała być walka z UFOK-owym Papieżem ale wpadło mi kolejne zamówienie na pamiątkę komunijną i to takie na cito bo komunia jest już 14 maja.
Wybór padła na taką oto pamiątkę 


Skoro schemat wybrany to nie pozostało mi nic innego jak tylko zacząć. Z racji, że byłam dzisiaj w pracy to udało mi się postawić kilka krzyżyków, niestety popołudnie spędziłam na zakupach, później było sadzenie kwiatów na balkonie, ale jak tylko napiszę post to od razu zabieram się dalej do roboty ;)
A dzisiaj w pracy było mi żółciutko 


Kochane dziewczyny trzymajcie kciuki, żebym zdążyła ;)

Komentarze

  1. Jestem pewna, że zdążysz :) Trzymam kciuki.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lekko nie będzie, ale dasz radę! długi weekend zapowiada się pracowicie! Głowa do góry, igła w dłoń i niech sunie po kanwie w tempie ekspresu...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. no to trzymam kciuki, żeby Ci się udało skończyć na czas

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór, na pewno zdążysz, a UFOK poczeka na swoją kolej :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że zdążysz :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dasz rade :-) Trzymam kciuki i czekam na kolejna odslone :-) Bedzie piekna pamiatka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki, ale ty na pewno zdążysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki mooooocno ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia, piękna pamiątka będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdążysz,zdążysz,robota pali ci się w rękach

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki abyś zdążyła. Piękna pamiątka będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno zdążysz i pamiątka będzie piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy